RSS

Komentar2 Urang awak jo PLN !!!

12 Agu
Pln sumbar,kalera!!

Ondeh.. kini mati lampu di padang mantuak makan ubek 3 kali sahari.ambo heran,apo akar permasalahan PLN ko sabananyo.tigo atau ampek tahun lalu alasannyo aia danau maninjau suruik.lalu ambo komplen d surek pembaca media lokal dan nasional.baru di terapkan interkoneksi se-sumatera.kini,alasan PLN mamadamkan lampu katonyo perawatan PLTA MANINJAU.Tp kok hampir seluruh Indonesia mengalami krisis listrik? Apo se karajo urang PLN ko? Mangeak se yg pandai ka pemerintah? Ambo yo sabana ampun caliak parangai rang PLN ko.. Cubolah sakali2 sanak jalan2 ka kantua PLN d dakek wisma indah ulak karang,padang.bnyk tapasang antena parabol tv satelit d ateh gedungnyo.klu ndak salah ado 3 anten parabola ASTRO.mungkin nonton ka nonton sajo karajo pejabat PLN d SUMBAR. Ndak tantu dek pejabat tu penderitaan masyarakat gara2 “byar-pet” banyak rmh yg tabaka dek kosleting di pdg.alun lai galeh urang yg tagantuang jo PLN.bara rugi urang tu dek ndak bs berproduksi. Ba’a manuruik sanak? Apo yg rancak awak lakukan supaya krisis listrik d indo segera berakhir? Apo harus di bangun PLTN atau listrik di swastanisasi? Tlg agiah pendapat dunsanak yo.. Sia tau ado di baco dek urg PLN dan wartawan media lokal di padang.

====================================================

ndak di sumbar see… di pakanbaru macam tuh juo…

iyo bana kambut jo kalereng mah PLN koh…

itu karena pln memonopoli suplay listrik… jadi ga saingan makanya kadang berulah… alasannya banyak sekali… kalau pln yang salah ya pasti ada jawabnnya tapi coba kalau masyarakat yang bersalah lgs maen gertak maen putus aja…

kadang masyarakat ga bisa berbuat apa2 karena memang butuh ama pln..

namanya lagi dibutuhkan pasti banyak ulahnya,, memang udah saat nya cari energi listrik alternatif dan tentunya harus di libatkan pihak swasta…

tapi kalau masih pemerintah juga yang ikut percuma… kurang yakin akan tambah baek…

====================================================

^
batua da no2er..

wk bukan sok tau..tapi wk dulu dek karajo di bidang iko makonyo tau kondisi.
pln itu sabananyo penyalur listrik ka rumah2 penduduk..
kalau masalah pembangkit indak ado campur tangan pln do..
masalah pembangkit disarahan ka anak prusahaan pln (kalau di jawa ado indonesia power dan pjb II)masalahnyo karano harago minyak naiak tantu pembangkit nan berbahan bakar minyak tantu harus mangurangi kapasitasnyo dek pemerintah ndk bisa mambiayai lai..
makonyo tingga lah yang batubara se nan operasi lai..
naah,karano ndk pernah isitirahat untuak maintanance rusak lah nan iko..

kalau lah mode iko tuh pln nan cilako..
dan akibatnyo ndk ado pilihan lain untuak manggilir lampu se lai..
nan rakyat tau listrik ko urusan pln se nyo..jadilah pln nan salah..
ndeeh ibo wk pln..

====================================================

alasan nyo murni bisnis.

banyak batubara yg di kirimkan ke pln dijual kembali oleh urang dalam PLN. sehingga stock berkurang atau stock batubara yg bagus dijual dan diganti oleh batubara kadar rendah untuk di supply ke mesin pengolah.

semuanya kerjaan oknum yah.
ingat sodara2..

oknum..

oknum yg berjamaah sodara sodaraa

====================================================

PLN tu memang dari dulu kalera
hargo inyo naikan kalamak jo paruiknyo se
kok mamatian listrik kalamak nyo juo
ndak tau peralatan elektronik urang rusak jo bisnis yg macet dek inyo
aa bonus pegawainyo gadang taruih tiok tahun, apolagi pejabat2nyo yg diatehtu

====================================================

thx kpd dunsanak sadoalah he atas respon dr thread ambo ko.. ambo ndak habis pikir, ka di baok kama Indonesia ko.. jujur, ambo ndak pacayo jo pemerintahan kini, bukan berarti ndak pacayo secara keseluruhannyo.. org2 yg punya kepentingan di balik ini semua lah yg bikin ambo kecewa. sudah terlalu banyak masyarakat di korbankan oleh ulah oknum2 yg tdk bertanggung jawab tsb. alun lai kini bnyk media massa seolah bungkam dek kebohongan public tsb krn lah di sumbek muluiknyo jo kepeang dek oknum2 tsb. ambo pikia batua juo kecek salah satu rang DPR RI ke almarhum sophan sophian, Indonesia ini seperti kapal titanic. jadi berlomba2lah memperkaya diri. (yg ambo dukuang katonyo yg cok kapal titanic, tp klu korupsi.. NO WAY…..). Bagaimana Indonesia akan di lirik oleh investor dari LN, kepastian pasokan listrik aja gak pasti.. masa pemerintah menghimbau agar pelaku industri memaksimalkan kapasitas produksinya pada hari sabtu dan minggu agar beban puncak listrik tdk terganggu. Yang ambo galak-an.. sia yg ka mambaia overtime karyawan yg masuk hari sabtu dan minggu? indak mungkin pelaku usaha mau terbebani lagi dgn biaya overtime ini. Saran ambo.. marilah kito basamo2 mangadu ka batang RIMBANG…….

====================================================

Yo bana Pantek PLN mah, Lah 3 Buah Ambo Ganti Hardisk gara2 Acok Mati Taruih, Kok Lai Taratur Matinyo Kan Jaleh Lo, Ko Indak seharusnyo Mati jam 3 Dimatian Nyo Jam 2, Haaa Yoooo Kalera KEPALA PLN mah, Bialah Den Nan Jadi Kapalo Nyo Lai den Baka Bana PLN tu Bia samo2 Ndak doh Lampu.huahuahauhauhau…… Bangkik Setan Den

====================================================

pokoknyo..
apapun alasannya…
PLN nya pantek…!!!!

lah 3 kanai power suply den …

====================================================

tulah rang awak ko, basilengah nan banyak, seharusnyo pln bisa dituntuik karano awak (masyakat) adolah konsumen nan dirugikan, harus nyo dituruik pln basamo2 apo bana nan jadi masalahnyo, jadi jaleh duduak permasalahannyo, masak harus mati taruih listrik dak bakatantuan, padahal sumbar tempat memproduksi listrik bahkan diexport ka riau, untuak apo dijua kalua (riau) samantaro untuak sumbar sendiri pln dak bisa memenuhi kebutuhan masyarakatnyo…. apokah harus demo dulu masyarakat, harus anarkis dulu masyarakat ka pln ato pemerintah barunyo sadar? apokah harus mode tu…….?

====================================================

 
11 Komentar

Ditulis oleh pada 12 Agustus 2008 in Berita

 

Tag: ,

11 responses to “Komentar2 Urang awak jo PLN !!!

  1. ahlul

    2 Desember 2008 at 9:33 pm

    PLN..?? perusahaan dan paliang biadab di Indonesia ko mah….

     
  2. Gold Dragon

    28 Juli 2009 at 1:41 pm

    Apa pun makanannya, PLN tetap PANTEK!!!
    Apa pun minumannya, PLN tetap PANTEK!!!
    Apa pun musiknya, PLN tetap PANTEK!!!

    Sekali (PLN) pantek, tetap PANTEK!!!

     
  3. beben sabri

    10 Agustus 2009 at 10:33 pm

    PLN PANTEK, Anak pejabat pln pantek du baoto-oto se ka taplau, dak tantu nyo pitih rakyat dipakainyo, sobana pantek mah!

     
    • beben sabri asli

      28 September 2009 at 3:02 am

      waduh… iko sia pakai2 namo ambo ko ha…
      memang ambo pun kecewa dengan kinerja pelayanan perusahaan negara yg ciek tu…
      tapi ambo bukan tipe urang yang bacaruik caruik di muko umum.
      untuak yang buek komen sebelum iko…
      tolong lah bertanggung jawab stek, pakai lah namo surang, jan mamburuak an namo urang lain. fitnah tu mah kawan. bisuak di akhirat, cari ambo sampai sobok dih untuak minta maaf… akiiikiii…
      fitnah gadang dosonyo…

      Dari: beben sabri yang asli…

       
  4. mon's

    13 Agustus 2009 at 2:09 pm

    Ambo setuju kecek kawan2tu. PANTEEEEEKK……………….

     
  5. pln

    25 Agustus 2009 at 8:15 pm

    bapak – bapak yang ter hormat dan tepelajar
    apa tidak diajarkan sopan santun disekolah /di rumah
    saya juga berharap seperti saudara inginkan tapi keadaan yang memaksa kita
    mohon pengertiannya
    wasalam

    terima ikasih

     
    • pantek

      28 Agustus 2013 at 11:33 am

      sakik hati ang danga muncuang kmi.?? klu rusak2 masin kalian, bali joh masin baru.. kan bnyak pitih rakyat kalian mkan tu…đŸ˜›

       
  6. fauzi bahar .p

    25 Agustus 2009 at 8:19 pm

    yo lah pln dak baharagoi ambo ma
    ko untuang lai pemda ajo mambalian jenset dirumah
    kondak antalah

     
  7. pantek

    7 Oktober 2010 at 10:26 pm

    PLN pantek mati ka mati karajo ang ma anjiang

     
  8. heires

    19 Juni 2013 at 4:55 pm

    PLn kanciang dak becus karajo nyo bara kerugian dek mati se taruih

     
  9. pantek

    28 Agustus 2013 at 11:31 am

    PLN Pantek… ndk bautak… Pitih c dlam utak kalian… anjiank… klu lae ado anak kalian nan gadih, bia den ancuak a.. bialah mati gae lampu… mati lampu tu bna nan lasuah klu sdng ngentot tu,,, mati lah kalian PLN pantek…

     

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

 
%d blogger menyukai ini: